Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Reclameonderbreking bij tv-programma’s PO’

Tv-programma's op de publieke zenders moeten ook door reclame onderbroken worden. Daarvoor pleit Ster-directeur Arian Buurman.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ze deed haar uitspraken woensdag in dagblad Trouw. In plaats van zes procent, mag straks tien procent van de totale uitzendtijd uit reclame gaan bestaan. Buurman: ‘Als we willen profiteren van die oprekking, zou het goed zijn als we programma's met reclame mogen onderbreken.’

related partner content for mobile comes here

‘We kunnen 's avonds het meest verdienen aan reclame’, zegt de Ster-directeur. Buurman denkt dat iedereen al genoeg gewend is aan reclameonderbrekingen. ‘Vroeger werd er op zondag geen reclame uitgezonden. Dat doen we inmiddels al jaren en iedereen vindt het prima.’
Staatssecretaris van der Laan (media, D66) denkt dat de versoepeling PO 15 miljoen euro extra oplevert.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in