Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf spotjes genomineerd voor Loden Leeuw

Vijf commercials zijn genomineerd voor de Loden Leeuw 2005, de prijs voor de meest irritante televisiereclame die jaarlijks wordt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit jaar werden ‘Tepels’ voor Frisk van BBH, ‘Meisje’ voor Scarlett van BeyenMeyer Produkties, ‘Koekje erbij’ voor Lu Continu van Y&R Amsterdam, ‘Hans’ voor UPC van C=R en ‘Fife senses’ voor Ola Magnum van McCann-Erickson, door het publiek aangemerkt als irritantste commercial.

related partner content for mobile comes here

Twee van de vijf genomineerden - Frisk en Ola Magnum - zijn van buitenlandse makelij. Opvallend is de afwezigheid van de aanbieders van leningen, die er de afgelopen jaren altijd bij zaten. Vorig jaar nam Becam de prijs nog in ontvangst.

Het publiek kan ook stemmen op de meest irritante BN-er in een commercial. Dit jaar zijn dat: Sylvana Simons en Hans Wiegel, Gerard Joling en Gordon, Louis van Gaal, Johnny Kraaijkamp jr en Beau van Erven Dorens.

De Loden Leeuw wordt aankomende maandag uitgereikt tijden de uitzending van Radar, om 20.25 uur op Ned 2.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in