Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank grootste sponsor kinder-events

Rabobank is voor het vierde jaar op rij sponsor van de meeste kinderevenementen. Dat blijkt uit de deze week verschenen ReSpons Kids…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze monitor geeft inzicht in de kinderevenementenbranche en bevat onder meer een kalenderoverzicht van 2006 met ruim 100 kinderevenementen. Rabobank sponsort tien evenementen uit de Kids Evenementen Monitor. De hele merkcategorie Banken sponsort in totaal 26 kinderevenementen. Dit is gelijk aan het aantal evenementen dat wordt gesponsord door de gezamenlijke overheidsdiensten.
Circus is de grootste categorie in kinderevenementen in de Kids Evenementen Monitor 2006. Twaalf procent van de evenementen in de monitor zijn circussen. December is de maand waarin de meeste kinderevenementen plaatsvinden. Deze maand herbergt 20 op de jeugd gerichte evenementen, waaronder veel kerst- en wintercircussen.

related partner content for mobile comes here

Het grootste kinderevenement van het afgelopen jaar is, net als in de vorige editie van de Kids Evenementen Monitor, de Kinderboekenweek. Dit evenement voert de ranglijst stevig aan met een gerealiseerd bereik van 1.100.000. De tweede plaats op basis van bezoeken, is voor Circus Herman Renz, dat een bezoekersaantal wist te realiseren van 350.000 met hun laatste show, ‘Hello Hollywood’. (Sponsor Online)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in