Overslaan en naar de inhoud gaan

Blokker met opruiming groot op tv

Blokker zal de komende twee weken op de televisie te zien zijn met een grootschalige televisiecampagne rondom de opruiming.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In acht dagen tijd worden in totaal 400 commercials uitgezonden. Het is uniek dat Blokker dit medium inzet, omdat de retailer normaal gesproken uitsluitend op folders leunt.

related partner content for mobile comes here

De tv-commercials van 10 en 30 seconden zijn gemaakt door het bureau Redpepper. In de filmpjes is te zien hoe de moeder en dochter uit het RTL 4 programma ‘Hoe schoon is jouw huis’ de Blokker-winkels grondig opruimen. De pay-off is ‘Alles op zijn kop. Blokker ruimt op.’

De folders en het pos-materiaal hebben ook een restyling ondergaan. Johan Oosterhof, hoofd publiciteit en promotie van Blokker, licht toe: ‘We willen een spectakel maken van de opruiming, dus daarom hebben we gekozen om het op een andere manier dan normaal onder de aandacht te brengen. Het winkelaanbod is ook uitgebreid.’

Redpepper is op projectbasis ingeschakeld, maar Oosterhof sluit niet uit dat de samenwerking een vervolg krijgt. ‘Redpepper heeft een leuk concept bedacht wat vaker ingezet kan worden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in