Blokker met opruiming groot op tv
In acht dagen tijd worden in totaal 400 commercials uitgezonden. Het is uniek dat Blokker dit medium inzet, omdat de retailer normaal gesproken uitsluitend op folders leunt.
De tv-commercials van 10 en 30 seconden zijn gemaakt door het bureau Redpepper. In de filmpjes is te zien hoe de moeder en dochter uit het RTL 4 programma ‘Hoe schoon is jouw huis’ de Blokker-winkels grondig opruimen. De pay-off is ‘Alles op zijn kop. Blokker ruimt op.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe folders en het pos-materiaal hebben ook een restyling ondergaan. Johan Oosterhof, hoofd publiciteit en promotie van Blokker, licht toe: ‘We willen een spectakel maken van de opruiming, dus daarom hebben we gekozen om het op een andere manier dan normaal onder de aandacht te brengen. Het winkelaanbod is ook uitgebreid.’
Redpepper is op projectbasis ingeschakeld, maar Oosterhof sluit niet uit dat de samenwerking een vervolg krijgt. ‘Redpepper heeft een leuk concept bedacht wat vaker ingezet kan worden.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid