Thiadens nieuwe voorzitter IAA
Bij de Nederlandse afdeling van de IAA (International Advertising Association) vindt een bestuurswisseling plaats. Filip Kohlmann draagt…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Kohlmann (34 en account director bij Bizon Buitenreclame) wil na vier jaar in het bestuur ruimte maken voor jong talent, maar blijft wel op de achtergrond betrokken bij de IAA. Thiadens (30 en account manager Wall buitenreclame) wil de komende jaren aangrijpen om de groei en professionalisering van de afgelopen jaren verder uit te bouwen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Daarbij acht hij een groei naar 500 leden niet onmogelijk. Verder wil hij proberen met zijn activiteiten nog beter aan te sluiten op de actualiteit. Ook moet er vaker kennis gedeeld worden met buitenlandse vestigingen, vindt hij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid