Overslaan en naar de inhoud gaan

Volmer algemeen directeur De Telegraaf

Bij Uitgeversmaatschappij De Telegraaf (UMT), onderdeel van Telegraaf Media Groep, wordt Frank Volmer per 1 februari 2006 algemeen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frank Volmer (1966), nu nog commercieel directeur, wordt in zijn functie opgevolgd door Ted Trimbach (1959), nu nog directeur oplage. Huidig algemeen directeur Ton Boerma (1947) neemt als de nieuwe directeur algemene zaken de taak op zich om de positie van de dagbladen te versterken. Peter Tuijnman (1960) blijft financieel directeur.

related partner content for mobile comes here

De wijziging maakt deel uit van de strategie van UMT om toonaangevend te zijn in de ontwikkeling van krant, internet, mobiele diensten, radio, tv en evenementen in een geïntegreerde mix. Daarbij blijft de positie van het dagblad van groot belang, aldus UMT. De uitgever van ondermeer Dagblad De Telegraaf gelooft in een gezonde toekomst voor de papieren editie.

Volmer: ‘De dagbladmarkt gaat verder veranderen en er blijven minder spelers over. Maar dagbladen houden een sleutelpositie in het creëren van een groot bereik; zij blijven dragende krachten, met internet en andere media als platforms die extra verdieping en verbreding kunnen geven. Wij nemen als marktleider onze verantwoordelijkheid om een blijvend sterke positie van dagbladen in de mediawereld te realiseren.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in