Vuurwerk-commercial slaat aan bij jongeren


De jaarlijkse vuurwerk-campagne van Consument en Veiligheid stond dit keer in het teken van 'extreme sports'. Nergens anders worden risico's namelijk zo zorgvuldig afgewogen en beperkt als bij de beoefening van extreme sports. Dat is ook een reden dat er weinig ongelukken gebeuren in ogenschijnlijk risicovolle sporten als base-jumpen en down-hill heli biking.
Door de voorlichting over vuurwerk in de context van extreme sports te plaatsen, wilde Consument en Veiligheid in de belevingswereld doordringen van een eigenwijze doelgroep, die niet zit te wachten op een voorlichtingscampagne waarin wordt verteld hoe je vuurwerk veilig moet afsteken.
Voor de campagne zijn twee nieuwe televisiecommercials ontwikkeld, waarin professionele extreme sporters worden ingezet om het motto van de campagne 'Er gebeuren meer ongelukken met vuurwerk afsteken dan met base-jumpen en downhillen' uit te dragen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMTV Credits is een speciaal reclameblok dat de top 3 favoriete commercials toont van jongeren. De favoriete commercials komen voort uit een maandelijks onderzoek via 'Switch On', het representatieve online jongerenpanel van MTV Networks. Duizend jongeren geven aan het einde van iedere maand een rapportcijfer aan de in die maand uitgezonden commercials. De top 3 best gewaardeerde commercials worden geselecteerd voor MTV Credits. De uitzending met daarin de vuurwerk-commercial, is voor het eerst te zien op 13 januari om 16.55 uur.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid