Overslaan en naar de inhoud gaan

Vuurwerk-commercial slaat aan bij jongeren

De eind vorig jaar gelanceerde ‘extreme sports’ vuurwerk-campagne van Consument en Veiligheid slaat aan bij de doelgroep. De commercial…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De jaarlijkse vuurwerk-campagne van Consument en Veiligheid stond dit keer in het teken van 'extreme sports'. Nergens anders worden risico's namelijk zo zorgvuldig afgewogen en beperkt als bij de beoefening van extreme sports. Dat is ook een reden dat er weinig ongelukken gebeuren in ogenschijnlijk risicovolle sporten als base-jumpen en down-hill heli biking.

related partner content for mobile comes here

Door de voorlichting over vuurwerk in de context van extreme sports te plaatsen, wilde Consument en Veiligheid in de belevingswereld doordringen van een eigenwijze doelgroep, die niet zit te wachten op een voorlichtingscampagne waarin wordt verteld hoe je vuurwerk veilig moet afsteken.
Voor de campagne zijn twee nieuwe televisiecommercials ontwikkeld, waarin professionele extreme sporters worden ingezet om het motto van de campagne 'Er gebeuren meer ongelukken met vuurwerk afsteken dan met base-jumpen en downhillen' uit te dragen.

MTV Credits is een speciaal reclameblok dat de top 3 favoriete commercials toont van jongeren. De favoriete commercials komen voort uit een maandelijks onderzoek via 'Switch On', het representatieve online jongerenpanel van MTV Networks. Duizend jongeren geven aan het einde van iedere maand een rapportcijfer aan de in die maand uitgezonden commercials. De top 3 best gewaardeerde commercials worden geselecteerd voor MTV Credits. De uitzending met daarin de vuurwerk-commercial, is voor het eerst te zien op 13 januari om 16.55 uur.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in