Overslaan en naar de inhoud gaan

IDeal is Top 2005

De uitslag van de Top en Flop van 2005 is bekend: grote winnaar is iDEAL. De nieuwe standaard voor internetbetalingen van de banken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitslag van de is bekend: grote winnaar is . De nieuwe standaard voor internetbetalingen van de banken Rabobank, ABN Amro, Postbank en ING kreeg maar liefst 40 procent van de stemmen.

related partner content for mobile comes here

De afgelopen maand kon u op bepalen welke in de Top of Flop-rubriek gepresenteerde productintroductie de Top van 2005 was, en welke de Flop. De competitie bleek een gelopen race voor iDeal. Een tweede plek is ingeruimd voor PerfectDraft (21 procent), de Unox Stamppotten (14 procent) nemen een derde plaats in.

De Flop van 2005 laat een opmerkelijke uitslag zien: staat hier bovenaan met 26 procent, gevolgd door Oral B Brush Aways (14 procent) en de Gillette M3 Power (11 procent).

De thuistapinstallatie van en kon in september vorig jaar nog rekenen op 82 procent Top-stemmen, maar kennelijk heeft de rechtszaak die Heineken vlak voor introductie aanspande, stof doen opwaaien. Rene Bergmans, marketingmanager Inbev Nederland, zegt hierover: 'De rechstzaak kwam op een gevoelig moment, zo vlak voor de introductie. Maar na de positieve uitspraak begon de verkoop pas echt goed. De hele gebeurtenis heeft achteraf gezien voor een groei in de merkbekendheid gezorgd.'

Inbev moest in december apparaten uit het buitenland laten komen, naar eigen zeggen om aan de enorme vraag te voldoen. Bergmans: 'Ook de produktie van de PerfectDraftvaatjes kan de vraag niet bijbenen. We hebben daarom een oproep aan de consument gedaan om de vaatjes zo snel mogelijk weer in te leveren, en over enkele weken starten we in de Dommelsche Bierbrouwerij met een nieuwe, extra produktielijn voor PerfectDraft.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in