Overslaan en naar de inhoud gaan

Geef dit antwoord en je wint

De trend om met belspelletjes de stomste vragen te stellen om maar zo veel mogelijk sms-inkomsten te genereren, is langzamerhand iedereen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De trend om met belspelletjes de stomste vragen te stellen om maar zo veel mogelijk sms-inkomsten te genereren, is langzamerhand iedereen wel bekend. Maar dat het ook wordt gedaan om gratis response op internet te krijgen, wist ik nog niet. Maar ' gratis' is niet gratis', het gaat de marketeers van Cote d'Or chocolade met hun actie .

related partner content for mobile comes here

"Aan de binnenzijde van onze actieverpakkingen vind je twee simpele, boeiende vragen." Simpel, dat is waar, want op diezelfde verpakking staat een verhaaltje over de geschiedenis van het merk. Daar staan de antwoorden in. Iedereen die meedoet krijgt een bon voor een tweede gratis kaartje voor de Beekse Bergen buiten het hoogseizoen en kan een safari winnen. Zo'n 2 miljoen verpakkingen zet Cote d'Or met dit spelletje weg.

Dus, denk je dan, het gaat Kraft Foods Nederland om het verzamelen van bestanden om te gaan e-mailen met klanten. Maar dat is in de direct netjes afgetimmerd: "De opgegeven gegevens worden enkel en alleen gebruikt om de hoofdprijswinnaar van deze actie te kunnen benaderen. Hiervoor wordt per e-mail contact opgenomen." En gegevens worden uiteraard niet met derden gedeeld.

is, kortom, gewoon weer lekker bezig met internet. Zo was de producent al opvallend in de weer met Chokotoff bij GeenStijl.nl, zoals .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in