Lubars leidt Titanium Lions-jury
David Lubars, chairman en chief creative officer van BBDO North America, is benoemd tot Titanium Lions Jury President op de komende editie…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Lubars kwam vorig jaar terug bij BBDO en zijn taak is om de transformatie te bwerkstelligen van een 21ste eeuwse versie van een ‘kick-ass 60’s New York agency’. Inmiddels werd BBDO al verschillende malen gelauwerd. Zo werd het onder meer uitgeroepen tot U.S. Agency of the Year door Advertising Age, Global Agency of the Year door Adweek en Advertising Network of the Year door Campaign.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Lubars ‒ die zijn carrière in 1981 startte ‒ won verschillende creatieve prijzen, zoals de allereerste Cannes Titanium Lion, 17 Cannes Lions en drie keer een Emmy voor Best TV Commercial in America.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid