Overslaan en naar de inhoud gaan

Dart Search

DoubleClick start vandaag met DART Search, een techniek waarmee marketeers hun zoekmachinecampagnes kunnen bijhouden en meten, inclusief…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

start vandaag met , een techniek waarmee marketeers hun zoekmachinecampagnes kunnen bijhouden en meten, inclusief keywordmanagement, budgetbewaking en rapportage.

related partner content for mobile comes here

Het nieuwe systeem is onderdeel van het DART Admanagement platform van DoubleClick.

Dart Search biedt desgewenst dus een overzicht van campagneresultaten in verschillende zoekmachines, plus verschillende manieren om de resultaten te meten, en te vergelijken met de andere ingeztete kanalen, denk aan online display campagnes, rich media en gesponsorde contentcampagnes. Het systeem belooft hiermee dus een optimale (online) mediamix...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in