Overslaan en naar de inhoud gaan

Zwitserleven start nieuwe commercials

Pensioenverzekeraar Zwitserleven is een nieuwe serie commercials gestart rond het thema Zwitserleven Gevoel. Centraal staat Chris Zegers.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de keuze voor Zegers geeft Zwitserleven invulling aan een nieuwe communicatiestrategie.

related partner content for mobile comes here

Waar de afgelopen tien jaar de beleving van Het Zwitserleven Gevoel centraal stond in de spotjes, is de nieuwe strategie erop gericht om mensen duidelijk te maken dat ze vroeg moeten beginnen om later een goed pensioen te hebben. Dit is noodzakelijk omdat het pensioenstelsel de afgelopen jaren is versoberd. Als gevolg hiervan wordt de burger zelf meer verantwoordelijk voor het regelen van een goed pensioen.

In de nieuwe commercials maakt Zwitserleven duidelijk dat Het Zwitserleven Gevoel nog steeds haalbaar is als men maar bijtijds begint om er geld voor te reserveren. Mensen worden in de commercials rechtstreeks opgeroepen in actie te komen. Aan de hand van situaties in andere culturen en landen trekt Chris Zegers de parallel met pensioen in Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in