Zwitserleven start nieuwe commercials


Met de keuze voor Zegers geeft Zwitserleven invulling aan een nieuwe communicatiestrategie.
Waar de afgelopen tien jaar de beleving van Het Zwitserleven Gevoel centraal stond in de spotjes, is de nieuwe strategie erop gericht om mensen duidelijk te maken dat ze vroeg moeten beginnen om later een goed pensioen te hebben. Dit is noodzakelijk omdat het pensioenstelsel de afgelopen jaren is versoberd. Als gevolg hiervan wordt de burger zelf meer verantwoordelijk voor het regelen van een goed pensioen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de nieuwe commercials maakt Zwitserleven duidelijk dat Het Zwitserleven Gevoel nog steeds haalbaar is als men maar bijtijds begint om er geld voor te reserveren. Mensen worden in de commercials rechtstreeks opgeroepen in actie te komen. Aan de hand van situaties in andere culturen en landen trekt Chris Zegers de parallel met pensioen in Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid