Salomé: 'mannenblad voor vrouwen'
De eerste editie van een nieuwe damesglossy ligt vanaf vandaag in de schappen: Salomé. Een mannenblad voor vrouwen, noemen de…
Salomé is een tweemaandelijkse uitgave voor ‘sterke, selfmade vrouwen die meer willen weten over zaken, geld, kunst, genieten en schoonheid’. Het zij meteen de vijf pijlers van Salomé. Deze glossy vertelt de lezeressen niet hoe ze hun paastafel moeten dekken, maar wel over zaken doen, beleggingen en geeft hen onder meer achtergrondinformatie over beeldende kunst.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Hoofdredacteur is Helen Johnson, die samen met Sally Daftari het concept voor de titel bedacht. Daftari is zakenvrouw en managing director van uitgever MediaSoda, dat Salomé ook uitgeeft.
Vacatures
Product Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den HaagSenior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtSalomé verschijnt zes keer per jaar. Prijs per los nummer 4,95 euro
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid