Overslaan en naar de inhoud gaan

Salem Samhoud 5e spreker Koffiedik Kijken

Salem Samhoud, ondernemer, organisatieadviseur en oprichter van sterrenrestaurant &samhoud, is de vijfde spreker op Koffiedik Kijken 2013,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Tunesisch-Nederlandserichtte eind jaren 80 zijn adviesbureau &samhoud op. Zijn doel: een beter wereld.
Vorig jaar werd zijn bedrijf uitgeroepen tot beste werkgever in Europa.
Sinds 2009 verspreidde hij tienduizenden blauwe ballen om de verbinding tussen mensen te benadrukken.
Samen met de met twee Michelin-sterren bekroonde kok Moshik Roth opende Samhoud in september aan de Oosterdokskade in Amsterdam.
Een maand later had het restaurant de eerste twee Michelinsterren binnen.
2013 begon Samhoud met zijn &samhoud foundation onder de campagnenaam "> met het verzamelen van de grootste collectie verhalen en momenten die de wereld beter maken, als tegengeluid voor het pessimisme in Nederland.

related partner content for mobile comes here

Koffiedik Kijken is hét nieuwjaarsevenement voor de marketingcommunicatiebranche, georganiseerd door IAA in samenwerking met Adformatie.
Naast Samhoud spreken Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC Handelsblad), Simon Neefjes (ceo TBWA\Nederland), Joris van Heukelom (Makerstreet, The Founder Institute, IAB) en Jack de Vries (voormalig CDA-spindoctor en strategy director Hill & Knowlton).

De vijf prominenten voorspellen aan de hand van stellingen wat 2013 ons gaat brengen.

Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen, is aanstaande donderdag in ‘De Duif’, Prinsengracht 756, in Amsterdam.
Het programma begint om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.
Inschrijven kan nog steeds, via de.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in