Salem Samhoud 5e spreker Koffiedik Kijken
De Tunesisch-Nederlandse Salem Samhoud richtte eind jaren 80 zijn adviesbureau &samhoud op. Zijn doel: een beter wereld.
Vorig jaar werd zijn bedrijf uitgeroepen tot beste werkgever in Europa.
Sinds 2009 verspreidde hij tienduizenden blauwe ballen om de verbinding tussen mensen te benadrukken.
Samen met de met twee Michelin-sterren bekroonde kok Moshik Roth opende Samhoud in september &samhoud places aan de Oosterdokskade in Amsterdam.
Een maand later had het restaurant de eerste twee Michelinsterren binnen.
2013 begon Samhoud met zijn &samhoud foundation onder de campagnenaam #brighterfuture ">#brighterfuture met het verzamelen van de grootste collectie verhalen en momenten die de wereld beter maken, als tegengeluid voor het pessimisme in Nederland.
Koffiedik Kijken is hét nieuwjaarsevenement voor de marketingcommunicatiebranche, georganiseerd door IAA in samenwerking met Adformatie.
Naast Samhoud spreken Peter Vandermeersch (hoofdredacteur NRC Handelsblad), Simon Neefjes (ceo TBWA\Nederland), Joris van Heukelom (Makerstreet, The Founder Institute, IAB) en Jack de Vries (voormalig CDA-spindoctor en strategy director Hill & Knowlton).
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe vijf prominenten voorspellen aan de hand van stellingen wat 2013 ons gaat brengen.
Het evenement, waar jaarlijks zo’n 400 mensen op afkomen, is aanstaande donderdag in ‘De Duif’, Prinsengracht 756, in Amsterdam.
Het programma begint om 16.00 uur en wordt afgesloten met de Nieuwjaarsborrel.
Inschrijven kan nog steeds, via de IAA website.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid