Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatieprijs Brabant 2012 voor Scheepens reclame adviseurs en Youngworks

De campagne ‘Be Gay for a Day’ van Scheepens reclame adviseurs won in de categorie Creatief. Youngworks won met de campagne…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Communicatieprijs Brabant 2012 werd woensdag voor de zeventiende keer uitgereikt tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst van Communicatieclub Bourgondië. Andere finalisten waren Mano Macchiato (door Veldkamp Produkties) en de Familie Breburg Koopsoap (door Schwung Reclame) in de categorie Creatief en Dutch Technology Week (door Bex Communicatie) en QuinnyCasters (door GiDesign) in de categorie Effectief.

related partner content for mobile comes here

Met de campagne Be Gay for a Day wordt al vijf jaar Roze Maandag op de Tilburgse kermis gepromoot en aandacht gevraagd voor homo-emancipatie. Dit jaar stonden speciaal ontwikkelde Barbie- en Kenpoppen, zoals ‘Leernicht Leo’ en ‘Diva Destiny’, centraal in de campagne. Volgens de jury van de Communicatieprijs Brabant past het concept ‘helemaal in de sfeer van “de opdrachtgever” en de bedoeling van de dag’.

De campagne ‘Toekomstdromen’ leverde de TU/e veertien procent meer aanmeldingen voor het lopende studiejaar op. Het aantal vrouwelijke studenten dat zich inschreef steeg met vijftig procent. Volgens de jury heeft de universiteit hiermee ‘niet alleen in houding, maar ook qua gedrag bij de doelgroep wat veranderd’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in