Premium Media / 16 AUGUSTUS 2013, 06:51:24 British Airways houdt wereldwijde reclamereview British Airways gaat zijn reclameaccount herzien. De huidige bureaus Bartle Bogle Hegarty en OlgilvyOne zijn ook uitgenodigd.
Premium Design / 15 AUGUSTUS 2013, 15:00:06 Joost Holthuis partner bij Edenspiekermann Joost Holthuis versterkt sinds 1 juli het managementteam van designgroep Edenspiekermann als partner en mede-eigenaar van het bureau.
Premium PR / 15 AUGUSTUS 2013, 14:25:02 Howarth start Nomads met account Emirates Hans Howarth, oud- partner van StrawberryFrog Amsterdam, heeft het nieuwe bureau Nomads opgericht en maakt een vliegende start met het…
Premium Digital transformation / 15 AUGUSTUS 2013, 13:03:27 Suzanne Pronk nieuwe directeur IAB Nederland Suzanne Pronk volgt vanaf 15 september Lauren van der Heijden op als directeur van IAB Nederland. Van der Heijden maakte vandaag zijn…
Premium Customer Experience / 15 AUGUSTUS 2013, 12:47:04 Ode aan de grensrechter Uit verontwaardiging over de dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen besloot een groep creatieven de krachten te bundelen. Ze maakten…
Premium Contentmarketing / 15 AUGUSTUS 2013, 12:13:14 Lauren van der Heijden managing director Miinto Nederland Lauren van der Heijden (32) is vanaf 1 september managing director van Miinto Nederland.
Premium Data & Insights / 15 AUGUSTUS 2013, 09:15:28 Mannenblad FHM verdwijnt Mannentijdschrift FHM verdwijnt. Dat meldt HP/De Tijd vandaag. Het laatste nummer ligt al twee maanden in de winkel. FHM hoopt een digitale…
Premium Interne communicatie / 15 AUGUSTUS 2013, 08:35:12 24 Uur v/d Reclame naar Beurs van Berlage De 24 Uur van de Reclame vindt dit jaar plaats in de Beurs van Berlage. Dat laat BVA-voorzitter Jan Driessen vandaag weten via Twitter.
Premium Media / 15 AUGUSTUS 2013, 08:14:41 Livera brengt media onder bij Abovo Media Sinds mei van dit jaar heeft Livera haar media ondergebracht bij Abovo Media.
Premium Design / 15 AUGUSTUS 2013, 07:43:44 Animal Farm wint pitch Fairfood International Animal Farm heeft het account van Fairfood International gewonnen. Aan de pitch deden vier bureaus mee.