Overslaan en naar de inhoud gaan

Animal Farm wint pitch Fairfood International

Animal Farm heeft het account van Fairfood International gewonnen. Aan de pitch deden vier bureaus mee.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fairfood International is een internationaal werkende non-profit organisatie met als missie een duurzamere voedingsmiddelen- en drankenindustrie. Om dit te bereiken werkt Fairfood met zogenaamde hot spots: geografische gebieden waar voedselindustrieën voor veel sociale onrust en vervuiling van de omgeving zorgen. Fairfood wil hier een einde aan maken en streven naar welzijn voor iedereen.

related partner content for mobile comes here

Om deze hotspots onder de aandacht te brengen onder het grote publiek schreef Fairfood een pitch uit onder vier bureaus. Animal Farm kwam als winnaar uit de bus vanwege het krachtige concept en de innovatieve media-aanpak. De campagne start de derde week van augustus en wordt mede mogelijk gemaakt door de Postcode Loterij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in