Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat kopen consumenten op hun tablets en smartphones?

M-commerce groeit in de VS. In het tweede kwartaal van dit jaar gaven consumenten zo'n 4,7 miljard dollar uit via m-commerce.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

onderzocht het.

related partner content for mobile comes here

Aankopen via de tablet:

Kleding en accessoires (54 procent)
Boeken (geen e-books) 29 procent
Tickets (24 procent)
Dagelijkse aanbiedingen/kortingsbonnen (23 procent)
Elektronica en huishoudelijke apparaten (22 procent)

Aankopen via de smartphone:
Kleding en accessoires (39 procent)
Tickets (24 procent)
Boeken (geen e-books) 23 procent
Maaltijden (afhaal- en bezorgmaaltijden) 22 procent
Elektronica en huishoudelijke apparaten (21 procent)
Dagelijkse aanbiedingen/kortingsbonnen (21 procent)

Ze kopen dus min of meer het zelfde op, maar op de tablet worden meer niet-retailproducten gekocht als hotelovernachtingen (15 procent, tegenover 9 procent via de mobiel), vliegtickets (13 procent tegenover 8 procent) en autohuur (9 procent tegenover 4 procent).

De prijs is met 73 procent voor smartphonegebruikers de invloedrijkste factor. Daarna volgen klantenreviews ( 35 procent), mobile coupons (33 procent), beoordelingen van experts (24 procent) en voordelen van de winkel (23 procent).

Sociale sites, gesponsord door bedrijven (19 procent) en persoonlijke aanbevelingen (18 procent) worden ook meegenomen.

Bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in