Overslaan en naar de inhoud gaan

Suzanne Pronk nieuwe directeur IAB Nederland

Suzanne Pronk volgt vanaf 15 september Lauren van der Heijden op als directeur van IAB Nederland. Van der Heijden maakte vandaag zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Suzanne Pronk volgt vanaf 15 september Lauren van der Heijden op als directeur van IAB Nederland. Van der Heijden maakte vandaag zijn bekend.

related partner content for mobile comes here

Pronk is oprichter en initiator van het FIPnetwork, een internetplatform voor vrouwelijke internetondernemers en vrouwen die minimaal 5 jaar werkzaam zijn in de online business. Voor haar komst bij het IAB was Pronk tevens werkzaam bij Clockwork als Client Partner.

Joris van Heukelom, voorzitter van IAB Nederland: “Het ondernemerschap en de drive van Suzanne zijn aanstekelijk. Ik heb er alle vertrouwen in dat ze de IAB-pijlers ‘Inspire, Educate, Regulate’ op haar eigen wijze verder zal brengen. Hierbij kan ze het stokje overnemen van Lauren, die een perfecte job heeft gedaan en gelukkig behouden blijft voor IAB Nederland als aspirant bestuurslid. Hiermee is de continuering van de groei en volwassenwording van het IAB geborgd.”

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in