Overslaan en naar de inhoud gaan

Hungry koppelt jong talent aan merken die willen verjongen

Het nieuwe bureau Hungry laat jonge creatieven begeleid door oude rotten werken voor merken die willen verjongen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veel gevestigde merken krijgen op den duur behoefte aan verjonging van het imago en daarmee aan een bureau dat volwassen merken jonger kan maken. Dat is de gedachte achter de oprichting van .

related partner content for mobile comes here

Hungry brengt artdirectors, copywriters en developers bij elkaar en laat ze per project een team vormen. Een nieuwe generatie die in de digitale tijd groot geworden is, die precies aanvoelt wat nu relevant is, en die hongerig is om te laten zien hoe goed ze zijn.

Zij worden gecoacht door , en , die naar eigen zeggen uitgebreide ervaring in het begeleiden van jong talent met strategische expertise paren aan een onverwoestbaar vertrouwen: dat verjonging het best gebeurt door jong talent.

Opdrachtgevers en jonge talenten kunnen zich melden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in