Hungry koppelt jong talent aan merken die willen verjongen
Veel gevestigde merken krijgen op den duur behoefte aan verjonging van het imago en daarmee aan een bureau dat volwassen merken jonger kan maken. Dat is de gedachte achter de oprichting van Hungry.
Hungry brengt artdirectors, copywriters en developers bij elkaar en laat ze per project een team vormen. Een nieuwe generatie die in de digitale tijd groot geworden is, die precies aanvoelt wat nu relevant is, en die hongerig is om te laten zien hoe goed ze zijn.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisZij worden gecoacht door Peep van der Molen, Ruud de Kemp en Sidney Beesemer, die naar eigen zeggen uitgebreide ervaring in het begeleiden van jong talent met strategische expertise paren aan een onverwoestbaar vertrouwen: dat verjonging het best gebeurt door jong talent.
Opdrachtgevers en jonge talenten kunnen zich hier melden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid