Overslaan en naar de inhoud gaan

Biermerk Hertog Jan herstelt vroegere Nederlandse Lentebockfeest in ere

Je moet er maar op komen: proosten op 21-3 om 21:03 uur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meesterbrouwer Gerard van den Broek, het personage dat de Hertog Jan Brouwerij al vaak naar voren schoof om het meesterschap van het Arcense bier te benadrukken, proost op de eerste lentedag om drie over negen ’s avonds sharp: twee keer 21, 3.

related partner content for mobile comes here

Daarmee wordt het vroegere Nederlandse Lentebockfeest in ere hersteld, zegt Hertog Jan. De brouwer zeg dat het tot de jaren &;50 van de vorige eeuw ieder jaar een volksfeest was als de arriveerde.

Je eigen huiskamer-LenteProost
De happening is LenteProost gedoopt en de bedoeling is dat het een evenement wordt met een landelijk karakter: ‘Heel Nederland kan meedoen. De bierliefhebber kan mee proosten op de komst van de Lentebock bij één van de deelnemende Hertog Jan cafés of thuis een eigen LenteProost organiseren.’

Hertog Jan verwacht dat de LenteProost breed wordt omarmd door biergenieters in heel Nederland. De brouwerij: ‘Bierliefhebbers boven de 18 kunnen meeproosten door zich via of via de aan te melden bij een van de deelnemende cafés of door een eigen thuisborrel te registreren. De teller staat bij het publiceren van dit bericht op 579.

Hoe gaat dat in z&;n werk?
Het grote feest kan eenvoudig met familie en vrienden worden gevierd door hen na aanmelding direct uit te nodigen om mee te proosten. De Lenteproosters ontvangen om 20:55 uur een sms-je met een live-stream link naar de Hertog Jan Brouwerij in Arcen. Om 21:03 uur kan heel Nederland vervolgens samen met Meesterbrouwer Gerard van den Broek en alle Hertog Jan brouwers de LenteProost uitbrengen.’

Seizoensaanpak
De Hertog Jan LenteProost is de eerste uiting in een volledige seizoensaanpak voor Hertog Jan dit jaar. De strategie - met een focus op de seizoenbieren - kwam tot stand in samenwerking met . De LenteProost mag gezien worden als de aftrap van de Lente. Een televisiecommercial en een winkelvloeractivatie liggen nog in het verschiet.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in