Overslaan en naar de inhoud gaan

Menzis kiest voor DDB & Tribal

Menzis vertrekt na 10 jaar bij N=5 en kiest na een pitch voor DDB & Tribal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De zorgverzekeraar brengt zijn communicatiebelangen onder bij DDB & Tribal na een competitie waar ook N=5 bij betrokken was. N=5 was sinds de lancering van het merk in 2005 verantwoordelijk voor de communicatie van Menzis. JWT Amsterdam en Doom&Dickson waren de andere twee bureaus in de pitch. Menzis is nog niet bereikbaar voor commentaar.

related partner content for mobile comes here

DDB werkt al voor een andere grote verzekeraar: Achmea. Omdat het bureau alleen nog werkt voor Centraal Beheer en niet meer voor Zilveren Kruis hoeft dit niet conflicting te zijn.

Afgelopen najaar maakte N=5 nog met Maarten van der Weijden in de hoofdrol. De muziek &;Over the rainbow&; vormde al die jaren een rode draad in de campagne, net als het beeldmerk.

Nadere verslaggeving volgt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in