Overslaan en naar de inhoud gaan

Tweakers gaat consument helpen bij oriëntatie

Tweakers gaat de eigen community inzetten om consumenten te helpen bij oriëntatie op nieuwe producten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De community van Tweakers telt inmiddels meer dan een half miljoen geregistreerde gebruikers die maandelijks goed zijn voor een slordige 100 miljoen pageviews.

Vanuit de kennis die de community heeft op het gebied van technologie en elektronicaproducten ziet Tweakers nu een mogelijkheid om verder te groeien. En wel door niet-tweakers te gaan helpen bij hun oriëntatie op de aanschaf van nieuwe producten. 

related partner content for mobile comes here

"Niet alleen met de redactie testen we producten uitvoerig, ook onze gebruikers gaan echt de diepte in als ze hun producten reviewen. Wij hebben de juiste mensen, doelgroep en middelen om al die kennis en kunde gericht te bundelen, en zo ook onze familie en vrienden het juiste product te helpen kiezen," zegt Wilbert de Vries, hoofdredacteur van Tweakers.

Om die bredere doelgroep te bereiken, gaat deze week - voor het eerst in het vijftienjarig bestaan van Tweakers - een reclamecampagne van start via online, print, outdoor en radio. De technologie- en elektronicatiesite zal zich positioneren als de enige onafhankelijke expert die technologie ontrafelt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in