Overslaan en naar de inhoud gaan

Topman ‘spionagebureau’ NSA noemt ophef een pr-probleem

Niet de wijze waarop de NSA zijn gegevens bij elkaar schraapt is het probleem, maar de wijze waarop de dienst heeft gecommuniceerd.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Rogers zou het vooral door onwetendheid van het Amerikaanse publiek komen dat Snowden zoveel steun kreeg voor het openbaar maken van de geheime gegevens.

Rogers gelooft dat betere informatie en communicatie de NSA zullen helpen: ‘Wat ik hiervan geleerd heb, is dat wij precies moeten laten weten wat de NSA doet en waarom. Hiermee kunnen wij eventuele angsten bij Amerikaanse burgers wegnemen.’

Rogers is in januari benoemd tot hoofd inlichtingendienst door president Obama. Zijn getuigenis voor de senaatscommissie was zijn eerste publieke optreden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in