Mountain maakt verpakkingsdesign Karvan Cévitam Ice Tea
Het Haagse designbureau heeft het verpakkingsdesign ontwikkeld voor twee nieuwe siropen van Karvan Cévitam.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De twee nieuwe smaken zijn citroen en perzik.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Creatieve rationale
Een belangrijke merkwaarde van Karvan Cévitam is volgens Mountain onbevangenheid; de vrijheid in het gebruik van het product zorgt ook voor een emotionele waarde. Die vrijheid, onbevangenheid en speelsheid komt terug op de verpakking in de zomerse en zonnige taferelen die op spontane wijze vanuit de siroop ontstaan.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Mountain: ‘Leuk aan deze verpakking is dat je op handwaarde steeds nieuwe elementen in de siroop ontdekt en je nieuwsgierigheid wordt beloond.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid