Overslaan en naar de inhoud gaan

Havas breidt uit met brand producers

Susanne Crooy, Joost van Holten en Herman Grendelman versterken bij Havas Worldwide Amsterdam het accountteam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Susanne Crooy begon als brand producer bij Havas op onder andere PostNL, Thalys en Rabobank. Ze komt van het communicatiebureau bone in Utrecht en heeft ruim tien jaar aan kennis en ervaring opgebouwd in het managen van klanten, met daarin een sterk digitale focus. Crooy werkte onder andere voor XS4All, Lotto en Staatsloterij.

related partner content for mobile comes here

Joost van Holten, ook in dienst gekomen als brand producer, stapt over van McCann. Hij was er account director voor Opel en ging mee naar marketingcommunicatiebureau JWT toen Opel overstapte. Bij Nissan Nederland deed hij ook ervaring aan de klantzijde op. Die komt goed van pas bij zijn nieuwe functie als ad binnen het Citroën team van Havas.

Herman Grendelman gaat aan de slag als brand producer voor onder meer PostNL en Reckitt Benkiser. Hij had een eigen communicatiebureau waar het zwaartepunt lag op online en het produceren van corporate websites, actiesites en online campagnes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in