Overslaan en naar de inhoud gaan

Engelse voetbalclub ‘Wolves’ stuurt geniale excuusbrief aan fan

Wolverhampton Wanderers heeft op bijzondere wijze excuus gemaakt aan een fan die een shirt van de club met omgekeerd logo had ontvangen.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Wolves-fan Richard Gough keek even heel verbaasd toen hij zijn net bestelde shirt van zijn favoriete club wilde aantrekken: het logo zat er ondersteboven op. Hij maakte bezwaar bij zijn  favoriete club en kreeg brief terug van Matt Grayson, hoofd communicatie van Wolverhampton.

related partner content for mobile comes here

Grayson  schrijft: &;We zijn trots op onze kwaliteit van onze shirts, maar verdienen hier dit keer zeker geen onderscheiding voor.&;

Grayson biedt de fan een vrijkaart aan voor de komende wedstrijd tegen  Shrewsbury, en zegt hem toe dat hij de spelers kan ontmoeten om het betreffende shirt te laten signeren. Bovendien laat Graydon weten dat &;omgedraaid&; niet altijd slecht hoeft zijn: ‘De wereld ziet er ondersteboven soms beter uit - zoals de eindranglijst van vorig jaar bijvoorbeeld.&;

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in