
Wolves-fan Richard Gough keek even heel verbaasd toen hij zijn net bestelde shirt van zijn favoriete club wilde aantrekken: het logo zat er ondersteboven op. Hij maakte bezwaar bij zijn favoriete club en kreeg brief terug van Matt Grayson, hoofd communicatie van Wolverhampton.
Grayson schrijft: 'We zijn trots op onze kwaliteit van onze shirts, maar verdienen hier dit keer zeker geen onderscheiding voor.'
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comGrayson biedt de fan een vrijkaart aan voor de komende wedstrijd tegen Shrewsbury, en zegt hem toe dat hij de spelers kan ontmoeten om het betreffende shirt te laten signeren. Bovendien laat Graydon weten dat 'omgedraaid' niet altijd slecht hoeft zijn: ‘De wereld ziet er ondersteboven soms beter uit - zoals de eindranglijst van vorig jaar bijvoorbeeld.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee