Overslaan en naar de inhoud gaan

Bristol kiest Moses voor tv-campagne

Bristol zet de komende weken fors in op voorjaarsacties, ondersteund met een tv/campagne. Deze is ontwikkeld door Moses.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In de aankomende weken volgen drie merkgerichte tv-commercials van het schoenmerk. Ze worden voorzien van zes verschillende actiematige versies.

De tv/commercials spelen zich af in een setting waarbij de kleding en vooral schoenen centraal staan, met als pay/off &;Verander meteen van top tot teen!&; Daarnaast speelt het uitroepteken dat onderdeel is van het Bristol logo, een subtiele rol en legt het extra aandacht in het actiematige gedeelte.

De tv-commercials zijn vanaf vandaag regelamtig te zien op RTL4, RTL5, RTL7 en RTL8.

Credits:
Merk: Bristol
Klant: Euro Shoe Group
Klantcontact: Bie Buelens, Chris Peeters
Bureau: Moses.
Account: Hanneke Bouma
Creative Director: Johan den Heijer
Creative: Sander van Boxtel
Projectmanagent: Esther Mol en Hanneke Bouma
Regie: Erwin van den Eshof
D.O.P.: Jorrit Garretsen


related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in