Overslaan en naar de inhoud gaan

'Just Add Zero' moet Coke Zero boosten

Twee dingen: een commercial geregisseerd door Nima Nourizadeh en een viral met hengelaars, jeu de boulesspelers en een breicursus.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zeven jaar na de introductie van Coca-Cola Zero (volgens &;de company het vierde frisdrankmerk van Nederland) wordt een grootse (&;grootste&; zelfs) campagne gelanceerd. Het thema van de campagne, ‘Just Add Zero’, staat in het teken van een magisch vermenigvuldigen. Voeg zero toe aan 1 (jezelf) en je bent ineens met tien vrienden, voeg zero toe aan twee zusters en je krijgt er twintig vriendinnen bij, voeg zero toe aan 10 kilometer (wandelen) en je gaat ineens honderd.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

De campagne richt zich op jongeren tussen de 18 en 30 jaar. Coca-Cola investeert met de campage sterk in de promotie van haar calorievrije productaanbod op de winkelvloer, in horeca, via haar sociale media en op televisie.

Dit zegt Suzanne Pater, Brand Activation Manager Coca-Cola Zero, over de campagne: &;We zien nog steeds kansen om te groeien met Coca-Cola Zero. Onder consumenten is namelijk steeds meer behoefte aan calorievrije producten, zonder in te leveren op smaak.&; Een grootschalige winkelactivatie is onderdeel van de campagne. Pater: “We lanceren een aantal initiatieven in samenwerking met verschillende supermarktketens waarbij consumenten een 1,5 liter fles Coca-Cola Zero met korting kunnen kopen of zelfs gratis op kunnen halen.&;

Coca-Cola-wifi
De campagne wordt ook ondersteund met een horeca-actie. Meer dan 1.000 horecagelegenheden voorzien van gratis Coca-Cola Zero wifi om consumenten op een verrassende manier te activeren. Bovendien krijgen gebruikers van dit wifi netwerk een gratis Coca-Cola Zero.

Breicursus
Ook in de online video worden situaties ineens veel leuker door Zero toe te voegen: een middagje vissen, een breicursus en potje petangue worden ineens één groot feest.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.


De ‘Just Add Zero’ tv-commercial is geregisseerd door Nima Nourizadeh en opgenomen in Zuid-Afrika. De soundtrack is een remix van het nummer ‘Set It Off’ van dj en producer Diplo.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in