Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclameslagers: TELE2 loopt als een gemankeerd lammetje

Stel dat TELE2 een hardloper was... Na het zwarte schaap heeft de rebelse telecom-provider een nieuw alter-ego bedacht. Maar stel dat TELE2…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

TELE2 begint haar sprint al met een valse start. Stel dat… is een leuk begin voor een brainstorm, maar werkt weinig overtuigend. De roodharige hardloper vliegt door de kleine minuut heen en niets kan deze held op sokken nog tegenhouden. "Geen zee, maar ook geen zeewier”. (huh…?). TELE2 loopt zelfs zichzelf voorbij in deze commercial, doorgaans toch ook geen teken van kracht. De inmiddels tot ‘bizar’ gepromoveerde commercial besluit met een eindsprint waarin TELE2 op de hielen wordt gezeten door een dolle menigte. Opgejaagd en in het nauw gedreven rest  TELE2 niets anders dan een suïcidale sprong in het diepe. Wat volgt is een onaards huzarenstukje waarin het merk boven zichzelf uitstijgt. Iedereen in verwarring latend schreeuwt de voice-over met de kracht van de Kruidvat-dame dat hij alles écht meent.

related partner content for mobile comes here

De nieuwste TELE2-campagne is een bolwerk van slecht gekozen vergelijkingen. TELE2 loopt graag hard voor ons, maar niemand weet wat dat betekent. Want wát doen ze nou beter dan de concurrent? Wat biedt deze telecom-provider qua diensten? Betekent betere televisie dat we via TELE2 nooit meer naar Sterren Springen hoeven te kijken? Blokkeert het betere internet van TELE2 dan voortaan alle NU.nl berichten over de nieuw(st)e vriend van Gordon? Het blijft nu bij hard schreeuwen, maar weinig zeggen. Op naar de volgende lap vlees, want met hiermee nemen we geen genoegen.

Slagersoordeel: Een manke lamsfilet, met zwarte zeewiersalade.

 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in