Overslaan en naar de inhoud gaan

Nike Air Protect

Wat zou je kunnen doen met de trend dat iedereen en alles met elkaar verbonden is?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Trend:

related partner content for mobile comes here

In onze netwerksamenleving zijn alles en iedereen met elkaar verbonden. Vooral de jongere generaties maken op natuurlijke wijze gebruik van elkaars kennis. Immers: samen bereik je meer dan alleen. Het samenwerken en elkaars talent gebruiken, is belangrijker dan zelf alles in handen houden. Consumenten verwachten dat ook bedrijven nadenken over mogelijke, slimme verbintenissen en zogeheten smart strategic alliances aangaan, omdat dit leidt tot betere producten.

Probleem:

Hoe kan Apple – dat alles weet van gadgets, maar weinig van beschermhoezen – een slimme verbintenis aangaan met een ander merk? 

Oplossing:

Een mogelijke smart strategic alliance zou een samenwerking tussen Apple en Nike kunnen zijn, waarbij Nike een kwalitatieve telefoonhoes ontwikkelt met de Nike Air-technologie die in de zolen van hun schoenen wordt gebruikt. Deze unieke functie van Nike-producten wordt op die manier tastbaar gemaakt. Zo wordt de techniek op een originele wijze onder de aandacht gebracht, waardoor de samenwerking ook voor Nike voordelen biedt. 

is een trendinterpretatiebureau dat sociaal-culturele trends door vertaalt naar businessoplossingen voor merken en organisaties. Dat doet het elke maand in Tijdschrift voor Marketing.
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in