Overslaan en naar de inhoud gaan

(Campagne) Je poep wil je wat vertellen

De Maag Lever Darm Stichting zegt: regelmatig een kritische blik in de wc pot werpen, kan een hoop ellende voorkomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zoals het tijdig ontdekken van darmkanker.

related partner content for mobile comes here

In opdracht van de stichting heeft Cheel een campagne ontwikkeld om op luchtige wijze het praten over poep uit de taboesfeer halen.

Poep zegt veel over je gezondheid. Soms kan een andere kleur of vorm van je drol, of een verandering in je ontlastingspatroon betekenen dat er iets niet helemaal goed is.

‘Je poep wil je wat vertellen’, is een campagne die bestaat uit radiospotjes, een video, een campagne op Facebook, Twitter en andere online media wordt de ‘boodschap’.

In de video gaat een drolletje op reis om een jarige vijftiger te feliciteren.

Er is ook een tool op waarmee men zijn grote boodschap kan controleren.

Marian Verasdonck, directeur van de Maag Lever Darm Stichting: ‘Met de campagne willen we de kennis over darmkanker vergroten en stimuleren dat mensen tijdig naar de huisarts gaan’.

Credits:

Verantwoordelijk bij de Maag Lever Darm Stichting: Marian Verasdonck- van Wijchen, Veronique de Bos, Susanne van Vegchel, Edith Mulder, Iris Wieland
Bureau: Cheel
Concept: Joep de Kort, Massimo van der Plas
Strategie: Maarten Mantje
Account: Natasja van de Salentein
Productiemaatschappij: Czar
Director: Floris Kingma
Producer: Frank de Kok
DOP: Gabor Deak
Edit: Amber Hooijmans
Post productie: Storm Postproductie
Geluid Radio: Kees Kroot Soundcircus
Geluid en muziek film: Hielke Praagman

Jan-Jelle van Hasselt schreef eerder op

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in