Overslaan en naar de inhoud gaan

Casio werkt samen met piloten

Co-creatie alert: Casio heeft in de Gravitymaster-lijn (GShock) een aantal modellen ontwikkeld met behulp van piloten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Luitenant-kolonel S.J. Plankman van de Koninklijke Luchtmacht meent dat de technologie en innovatieve karakter van deze horloges ‘een goede match is met de technologische achtergrond van zowel de F-16 als de Apache helikopter Apache Demo Team en het F-16 Demo Team van de Koninklijke Luchtmacht.’

related partner content for mobile comes here

Want: ‘De Gravitymaster-lijn van G-Shock is ontwikkeld voor mannen met een actieve levensstijl die op zoek zijn naar een robuust maar toch stijlvol horloge.’

Ter ondersteuning van deze samenwerking gaat Casio een campagne voeren waarin de vliegers van deze teams centraal staan.

Deze testimonials worden ingezet in advertenties en een online campagne. Diverse juweliers in Nederland ontvangen POS-materiaal.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in