Overslaan en naar de inhoud gaan

Starbucks: vooraf op je mobiel bestellen

Starbucks gaat dit jaar een smartphonedienst testen die mensen in staat stelt vooraf hun koffie en muffins te bestellen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het is een manier om hun mobiele app te promoten, schrijft .

related partner content for mobile comes here

De chief digital officer gaf aan dat ze hard aan het werk zijn met dit concept, omdat dit een toenemende vraag is van mensen.

Met deze dienst kunnen consumenten in de VS alvast hun bestellingen via de mobiel doorgeven, zodat die in de winkel al klaar staan als ze binnenstappen.

Starbucks verwerkt op dit moment vijf miljoen mobiele transacties per jaar en zet in op een mobiele strategie, naast het uitbreiden en verbeteren van het loyaliteitsprogramma.

Op dit moment wordt al 11 procent van de betalingen bij Starbucks via de mobiel gedaan en de verwachting is dat dit percentage in een jaar tijd zal verdubbelen.

Next generation retail

In februari gaf Starbucks-ceo Howard Schultz de dagelijkse gang zaken al over aan zijn chief operating officer zodat hij zich kan focussen op &;next generation retail&;: digitale en mobiele betalingen, het loyaliteitsprogramma en e-commerce.

19 maart komt Starbucks alvast met een update voor de iPhone-app (met mogelijkheid voor het geven van een fooi en een nieuwe shake-to-pay functie).

Starbucks is natuurlijk niet de enige, ook Dunkin&; Donuts en McDonald&;s zijn bezig met nieuwe loyaliteitsprogramma’s en bestellen via de smartphone.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in