Overslaan en naar de inhoud gaan

Waarom Jacques Koeweiden vertrok bij Koeweiden Postma

Jacques Koeweiden wil weer vliegen. Zijn persoonlijke verhaal over zijn vertrek na ruim 25 jaar Koeweiden Postma.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kogel is door de kerk. Jacques Koeweiden (56) begint voor zichzelf. Net zoals een kwart eeuw geleden. Sinds mei vorig jaar is hij niet meer werkzaam bij Koeweiden Postma, het befaamde grafisch ontwerp- en communicatiebureau dat hij in 1987 begon met Paul Postma. &;Ik ben weggegaan omdat ik voelde dat ik mezelf was kwijtgeraakt. Ik wilde terug naar de kern van mijn competentie en passie,&; verklaart Koeweiden in een verrassend persoonlijk interview in de printeditie van Adformatie die vrijdag verschijnt en dat aanleiding was voor Koeweiden Postma om het nieuws over zijn vertrek vandaag naar buiten te brengen.

related partner content for mobile comes here

De taken van Koeweiden zijn overgenomen door Eddy Wegman en Rogier Bisschop, beiden sinds 2009 creatief directeur bij Koeweiden Postma.

Hugo van den Bos, strateeg bij Koeweiden Postma, over Jacques Koeweiden: &;Hij was bepalend voor het creatief DNA van het bureau en dat heeft geleid tot een geweldige tijd. Prachtige opdrachtgevers, prijzen en veel plezier.

Het DNA van Koeweiden Postma zal niet veranderen en wij zijn hem wat dat betreft dan ook veel dank verschuldigd en hopen dat hij met deze nieuwe stap vindt wat hij zoekt.&;

Koeweiden zal voor diverse opdrachtgevers gaan werken, waaronder een project op Antigua, samen met architect en ontwerper Piet Boon.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in