Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Samenwerken met de meest creatieve breinen’

Art director Victor Monclús en copywriter Will Lowe zijn naar Amsterdam gekomen om te gaan werken voor Wieden+Kennedy Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor de het succesvolle duo was het niet moeilijk om te beslissen of ze voor W+K Amsterdam willen werken. ‘Iedereen met een gezond verstand zou er toch voor kiezen om met de meest creatieve breinen samen te werken?’

related partner content for mobile comes here

Prijzen gewonnen
Monclús en Lowe begonnen samen aan hun carrière bij DBB in Londen. Bij DBB heeft het creatieve team prijzen gewonnen met hun werk voor onder andere Volkswagen, Marmite, Financial Times en Harvey Nichols.

FC Barcelona en Qatar Airways
In 2012 maakten Monclús en Lowe de overstap naar 180 Amsterdam. Hier creëerden zij campagnes voor onder andere Qatar Airways en PlayStation. Het meest bijzondere project waar het team aan heeft gewerkt was in hun periode bij 180 Amsterdam. Dit was het project rondom het FC Barcelona sponsorschap door Qatar Airways. Ze creëerden een wereldwijde campagne en de lancering vond plaats in Camp Nou Museum in Barcelona.

Opmerkelijk verfrissend en goed werk
Executive creative directors Mark Bernath en Eric Quennoy van W+K Amsterdam reageerden: ‘Will en Victor hebben opmerkelijk verfrissend en goed werk gemaakt voor diverse bedrijven. Daarom zijn wij erg blij dat zij neergestreken zijn bij W+K Amsterdam.’

Onderstaande commercial is het meest bijzondere project voor Monclús en Lowe uit hun carrière:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in