Purpose Marketing / MAY 2, 2022 11:59 Duurzaamheid is chefsache, laat communicatie een toontje lager zingen Communicatiefunctie moet de rol van kanariepiet in de mijn vervullen, niet die van de mijnwerker zelf, vindt Sarah Valkering.
Partnerbijdrage / JANUARY 14, 2019 13:19 Staar je niet blind op ‘magie’ van influencers In tegenstelling tot wat sommige marketeers denken zijn influencers echter geen communicatief wondermiddel
Merkstrategie / DECEMBER 28, 2018 12:43 Technologie geeft controle, maar maakt niet creatiever Hebben marketing en reclame hun alleenrecht op creativiteit verspeeld?
Bureaus / DECEMBER 28, 2018 12:43 'Martin Sorrell wordt geofferd' WPP is de helft van zijn beurswaarde kwijt. Dick van der Lecq vraagt zich af of Martin Sorrell ordinair wordt geofferd door zijn bestuur.
Media / DECEMBER 28, 2018 12:43 Ging Dotan een grens over of zijn wij gewoon een beetje naïef? Annelies Valk verbaast zich meer over de verbaasde reacties dan over de acties van Dotan. 'Beetje wennen he, die impact van social media.'
Merkstrategie / DECEMBER 28, 2018 12:40 Branding the Burgemeester Kunnen we in Nederland geen inspiratie putten uit de progressieve positionering en slimme mediakeuzes van de burgemeester van Londen?
Premium Influencer marketing / DECEMBER 28, 2018 12:40 Column: Hoe ‘echt’ de waarheid om zeep helpt De discussie rondom 'nepnieuws' is vooral een strijd tussen twee vormen van 'echt'.
Carriere / DECEMBER 28, 2018 12:40 Afschaffing stageslavernij (2018) Misbruik van starters laat zich het best bestrijden met schaarste op de arbeidsmarkt, zegt Dick van der Lecq.
Premium Reputatie & crisis / DECEMBER 28, 2018 12:40 Column: Spiekbriefjes zijn voor angsthazen Mark Zuckerbergs 'sorry' voor het Cambridge Analytica-schandaal is ingestudeerde empathie.
Media / OCTOBER 15, 2018 13:48 Wat is dat toch, met Beau van Erven Dorens? Waarom onze knuffel-corpsbal een voorbeeld voor heel Nederland kan zijn.