Campagnes Gespierde slogan moet op de balans Wat is er mis met de pay-off die iets duidelijk maakt over een product of dienst, vraagt Dick van der Lecq zich af.
Advertorial Geo-targeted minicampagne per café verkoopt Rondje Van Dobben Activatiecampagne van Alfred en Addurance combineert moderne mobiele campagne met authentieke POS. Dit levert cafés traffic en omzet op.
Reputatie & crisis Wie kritische journalisten buitensluit, krijgt de rekening gepresenteerd Hoe kon de welgemeende poging van UMC Utrecht om transparanter te zijn over medische fouten, zo vreselijk uit de hand lopen?
Campagnes Digitale noodlanding van KLM Scato van Opstall over de ‘Call your Mum’ campagne. 'Consumenten verstoken bergen CO2 om een weekend tapaatjes te eten in Barcelona.'
Premium Reputatie & crisis Column: Spiekbriefjes zijn voor angsthazen Mark Zuckerbergs 'sorry' voor het Cambridge Analytica-schandaal is ingestudeerde empathie.
Campagnes Gespierde slogan moet op de balans Wat is er mis met de pay-off die iets duidelijk maakt over een product of dienst, vraagt Dick van der Lecq zich af.
Advertorial Geo-targeted minicampagne per café verkoopt Rondje Van Dobben Activatiecampagne van Alfred en Addurance combineert moderne mobiele campagne met authentieke POS. Dit levert cafés traffic en omzet op.
Reputatie & crisis Wie kritische journalisten buitensluit, krijgt de rekening gepresenteerd Hoe kon de welgemeende poging van UMC Utrecht om transparanter te zijn over medische fouten, zo vreselijk uit de hand lopen?
Campagnes Digitale noodlanding van KLM Scato van Opstall over de ‘Call your Mum’ campagne. 'Consumenten verstoken bergen CO2 om een weekend tapaatjes te eten in Barcelona.'
Premium Reputatie & crisis Column: Spiekbriefjes zijn voor angsthazen Mark Zuckerbergs 'sorry' voor het Cambridge Analytica-schandaal is ingestudeerde empathie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid