Overslaan en naar de inhoud gaan

Jaspars creative partner Jansen bij Roorda

Naast Allard Jaspars als creative partner van Joeri Jansen heeft Roorda nog een team aangenomen na het winnen van een aantal klanten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Copywriter Allard Jaspars geeft het freelancebestaan op om bij Roorda een team te vormen met Joeri Jansen. Zij werkten eerder al samen bij FHV BBDO en Rich. Jaspars maakte bekroond werk voor onder meer Amstel (gouden Lamp) en KPN Mobile (bronzen Leeuw). 

related partner content for mobile comes here

Roorda won afgelopen periode de accounts van Hella, D-reizen en Univé en zegt daarom de creatieve vloer te moeten versterken. Naast Jaspars is het team Pieter Schouten en Nick Philipse aangetrokken. Zij komen van Leukwerkt en werkten eerder als team bij DRAFT/FCB. Schouten en Philipse zijn dit jaar genomineerd voor de ADCN Jong Talent Lamp.

Joeri Jansen: &;Onze creatieve afdeling krijgt er in één klap een flinke dosis senior ervaring en jeugdige eigenwijsheid bij.&;

Foto: (vlnr) Pieter Schouten, Allard Jaspars en Nick Philipse.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in