Overslaan en naar de inhoud gaan

Kuijsters manager KPN Mobiel

Patrick Kuijsters is per 1 januari benoemd tot manager KPN Mobiel. Voorheen was hij bij het concern directeur Branding en Marketing.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Kuijsters vond het na drie jaar tijd voor een nieuwe uitdaging. Stef Gans, manager Effective Brands, neemt de functie bij branding en marcom ad interim over.
Kuijsters noemt als hoogtepunten van de afgelopen drie jaar een geïntegreerde campagne in 2004, het bepalen van de KPN-merkpositionering en de bureaupitch in 2005 en de re-branding operatie in 2006.

related partner content for mobile comes here

KPN meldt verder in een persbericht het aantal eigen winkelformules in Nederland terug te gaan brengen om zijn aanwezigheid in de winkelstraat nadrukkelijker in lijn te brengen met zijn bestaande merken. Hiermee wil KPN zijn distributiekracht versterken en distributiekosten verlagen.
Als gevolg hiervan heeft KPN besloten de Kral en KPN Klick formules in de loop van dit jaar af te bouwen en zich qua retailformules volledig te focussen op de merken KPN (Primafoon en Business Center), Hi en Telfort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in