Kuijsters manager KPN Mobiel


Kuijsters vond het na drie jaar tijd voor een nieuwe uitdaging. Stef Gans, manager Effective Brands, neemt de functie bij branding en marcom ad interim over.
Kuijsters noemt als hoogtepunten van de afgelopen drie jaar een geïntegreerde campagne in 2004, het bepalen van de KPN-merkpositionering en de bureaupitch in 2005 en de re-branding operatie in 2006.
KPN meldt verder in een persbericht het aantal eigen winkelformules in Nederland terug te gaan brengen om zijn aanwezigheid in de winkelstraat nadrukkelijker in lijn te brengen met zijn bestaande merken. Hiermee wil KPN zijn distributiekracht versterken en distributiekosten verlagen.
Als gevolg hiervan heeft KPN besloten de Kral en KPN Klick formules in de loop van dit jaar af te bouwen en zich qua retailformules volledig te focussen op de merken KPN (Primafoon en Business Center), Hi en Telfort.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid