Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoogervorst leidt sales intelligence Sanoma

Bij Sanoma Uitgevers is Dennis Hoogervorst benoemd als hoofd van de afdeling Sales Intelligence.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hoogervorst was informatie & communicatiemanager van het cluster Young. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor het laten uitvoeren van kwalitatief hoogwaardig onderzoek van de adverentiemarkt, mediumtypen, doelgroepen en branches, en voor het faciliteren van sales met informatie, analyses en advies ter bevordering van de advertentieverkoop van de clusters.

related partner content for mobile comes here

Hoogervorst werkt sinds 2000 bij Sanoma Uitgevers en was eerder al researcher Sales Intelligence. Hij begeleidde er de onderzoeken 'de familie Polder' en 'YoungMentality', goed voor respectievelijk Amma-winst en -nominatie. Hij rapporteert aan David de Boer, hoofd marketing vommunicatie & sales support.

Hoogervorst volgt Esther Braspenning op, die met ingang van 2 januari vanuit Brussel het international sales & marketing resource centre gaat opzetten voor Sanoma Uitgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in