Hoogervorst leidt sales intelligence Sanoma


Hoogervorst was informatie & communicatiemanager van het cluster Young. In zijn nieuwe functie is hij verantwoordelijk voor het laten uitvoeren van kwalitatief hoogwaardig onderzoek van de adverentiemarkt, mediumtypen, doelgroepen en branches, en voor het faciliteren van sales met informatie, analyses en advies ter bevordering van de advertentieverkoop van de clusters.
Hoogervorst werkt sinds 2000 bij Sanoma Uitgevers en was eerder al researcher Sales Intelligence. Hij begeleidde er de onderzoeken 'de familie Polder' en 'YoungMentality', goed voor respectievelijk Amma-winst en -nominatie. Hij rapporteert aan David de Boer, hoofd marketing vommunicatie & sales support.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHoogervorst volgt Esther Braspenning op, die met ingang van 2 januari vanuit Brussel het international sales & marketing resource centre gaat opzetten voor Sanoma Uitgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid