Kinderen ontwerpen Happy Meal-doos
Mc Donalds stort zich ook in 'user generated advertising': de fastfoodketen laat zijn jongste consumenten zelf het uiterlijk van de Happy…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tot en met 28 februari worden 1,2 miljoen blanco doosjes verspreid, die versierd kunnen worden. De mooiste verpakking wordt uiteindelijk geproduceerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
McDonald’s organiseert de wedstrijd (met de naam ‘Elk kind is anders’) ter gelegenheid van de Happy Meal-uitbreiding met een fruit- en yoghurtdessert: Danoontje Snack en Zonnatura Knijpfruit.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKinderen die een ontwerp inleveren, ontvangen gratis één van de nieuwe Happy Meal-desserts. 31 maart 2007 wordt de winnaar van de ontwerpwedstrijd bekendgemaakt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid