Unilever 'Marketer of the Year' met Dove
Dove is door Marketing Daily van Mediapost de prijs toegekend van 'Consumer Packaged Goods Marketer of the Year' vanwege de 'Campaign For Real Beauty'. Prijswinnaars in andere categorieën: Toyota, Bank of America, Mcdonald's en warenhuis Target. De hoofdprijs ging naar Apple.
De motivatie voor de prijzen is er eentje om te onthouden voor marketeers. Cheffin van de uitgave, Laurie Petersen: "De rode draad die langs alle winnaars van dit jaar loopt is: uithoudingsvermogen. Er bevinden zich geen winnaars met één treffer tussen. Ze hebben juist zich tot deze lijst van uitverkoringen opgewerkt door visie en consequente uitvoering daarvan.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaHet artikel met de bewieroking van Unilever was zojuist niet bereikbaar, daar de hele site van Mediapost plat lag, wellicht daar na het ontvangen van de e-mail met de winnaars werkers tijd genoeg hebben om eens rustig de bekroningen door te nemen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid