Overslaan en naar de inhoud gaan

Unilever 'Marketer of the Year' met Dove

Dove is door Marketing Daily van Mediapost de prijs toegekend van 'Consumer Packaged Goods Marketer of the Year' vanwege de 'Campaign For…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is door Marketing Daily van Mediapost de prijs toegekend van 'Consumer Packaged Goods Marketer of the Year' vanwege de 'Campaign For Real Beauty'. Prijswinnaars in andere categorieën: Toyota, Bank of America, Mcdonald's en warenhuis Target. De hoofdprijs ging naar Apple.

related partner content for mobile comes here

De motivatie voor de prijzen is er eentje om te onthouden voor marketeers. Cheffin van de uitgave, Laurie Petersen: "De rode draad die langs alle winnaars van dit jaar loopt is: uithoudingsvermogen. Er bevinden zich geen winnaars met één treffer tussen. Ze hebben juist zich tot deze lijst van uitverkoringen opgewerkt door visie en consequente uitvoering daarvan.

Het met de bewieroking van Unilever was zojuist niet bereikbaar, daar de hele site van plat lag, wellicht daar na het ontvangen van de e-mail met de winnaars werkers tijd genoeg hebben om eens rustig de bekroningen door te nemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in