Overslaan en naar de inhoud gaan

88-jarige topman in marketing

Een leuk verhaal voor deze komkommerweek: over Jeno Paulucci van onder meer voedselbedrijf Michelina's. Begon in 1944 met 2.500 dollar…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een leuk verhaal voor deze komkommerweek: over van onder meer voedselbedrijf . Begon in 1944 met 2.500 dollar geleend geld zijn eerste bedrijf, bouwde de ene na de andere zaak op en expandeert op zijn 88ste nog naar nieuwe markten in China en Rusland.

related partner content for mobile comes here

Zo'n leest lekker weg dezer dagen, met alleen al een prachtige openingszin: "Jeno Paulucci beziet de wereld door een magnetron?" die (helaas) wordt gevolgd door: "?en door ravioli, kip en vleespotten in enkele momenten klaargemaakt, en door magen leeg geworden door drukke agenda's."

Kortom, Paulucci ziet nog wat gaten in de markt. Want het aantal magnetrons in China groeit opzienbarend, zoals ongeveer alles daar opzienbarend schijnt te groeien. En dat geldt ook voor Rusland. En dus komen er ook weer nieuwe producten.

Zijn marketingleus: "Waar er ook een magnetron staat, geloof ik dat wij ook onze producten moeten bieden."

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in