88-jarige topman in marketing
Een leuk verhaal voor deze komkommerweek: over Jeno Paulucci van onder meer voedselbedrijf Michelina's. Begon in 1944 met 2.500 dollar geleend geld zijn eerste bedrijf, bouwde de ene na de andere zaak op en expandeert op zijn 88ste nog naar nieuwe markten in China en Rusland.
Zo'n verhaal van AP leest lekker weg dezer dagen, met alleen al een prachtige openingszin: "Jeno Paulucci beziet de wereld door een magnetron?" die (helaas) wordt gevolgd door: "?en door ravioli, kip en vleespotten in enkele momenten klaargemaakt, en door magen leeg geworden door drukke agenda's."
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisKortom, Paulucci ziet nog wat gaten in de markt. Want het aantal magnetrons in China groeit opzienbarend, zoals ongeveer alles daar opzienbarend schijnt te groeien. En dat geldt ook voor Rusland. En dus komen er ook weer nieuwe producten.
Zijn marketingleus: "Waar er ook een magnetron staat, geloof ik dat wij ook onze producten moeten bieden."
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid