
McDonald's probeert steeds gezonder te worden. De Happy Meal, gericht op kinderen, wordt uitgebreid met een verantwoord toetje: Danoontje Snack of Zonnatura Knijpfruit.
Als marketingactie voor de uitbreiding van de Happy Meal start McDonald's de wedstrijd 'Elk kind is anders'. Tot en met 28 februari worden 1,2 miljoen blanco doosjes verspreid, die kinderen kunnen versieren.
Vacatures
Directeur-bestuurder
PublicSpirit in opdracht van Visit FlevolandTeamleider Communicatie
KRO-NCRVBelgische Social & Content Marketeer
Kamera Express GroepIedereen die zijn ontwerp inlevert bij McDonald's, krijgt gratis één van de nieuwe Happy Meal-desserts. De ontwerper van het mooiste Happy Meal-doosje wordt op 31 maart 2007 bekendgemaakt en zijn/haar doosje wordt in productie genomen.
De uitbreiding van het Happy Meal past volgens McDonald's in het beleid om een gevarieerder menu te bieden.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee