Overslaan en naar de inhoud gaan

O ja, de voorspellingen voor 2006 waren?

Voorspellende onderzoeken en trendverwachtingen zijn eigenlijk alleen leuk als ze controleerbaar zijn. Dus als je later nog eens nagaat wat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voorspellende onderzoeken en trendverwachtingen zijn eigenlijk alleen leuk als ze controleerbaar zijn. Dus als je later nog eens nagaat wat ervan klopte. Wij journalisten falen deerlijk op dit gebied. Aardig van Salzamn vind ik dat ze haar voorspellingen op zet, zodat je er nog eens fronsend doorheen kan.

related partner content for mobile comes here

De voor 2006 met een ongenuanceerd oordeel, graag ingeruild voor uw slimmere blik:
1. Sex as hot button: Was er eentje voor de VS, maar volgens mij ging het zo ver niet. Wel een FCC-zaak van omroepen tegen de rigide regels voor seks op tv.

2. Appreciating authenticity: is originaliteit is bezig het sterrendom te verdringen. In Nederland: exit mevrouw Maasland, dus wel.

3. The timelessness of India and China: beetje onzin, geen volk is meer op consumptie gericht dan de Chinezen. Confusius zet de toon er al lang niet meer.

4. Downtime and downspace are disappearing: niets nieuws onder de zon, al jaren bezig.

5. Natural disasters spark eco-awareness: de beste voorspelling voor 2006, maar met de hulp van Al Gore!.

6. Living with Islam: of botweg niet, he partij voor de Vrijheid?

7. Personal control freaks: onvrede van consumenten wordt de norm. Aardig gezien.

8. Brand sluts: het merk doet er steeds minder toe voor een aantal groepen, die opportunistisch kopen. Wat denkt u?

9. Questioning the costs of mobility: zou tijd worden in Nederland om dit eens te gaan beseffen. Toch?

10. Pondering the next pandemic: een misser, nergens last van gehad, wij bofferds.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in