Overslaan en naar de inhoud gaan

Marian Salzman voorspellingen 2007

Eerste natuurlijk het allerbeste voor 2007 toegewenst, met de westenwind die de golven hoog opzweept met de vroege, donkere nieuwjaarsduik,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerste natuurlijk het allerbeste voor 2007 toegewenst, met de westenwind die de golven hoog opzweept met de vroege, donkere nieuwjaarsduik, en vooral kracht wanneer het leven minder voorspoedig verloopt dan je had gehoopt.
Verder met de zaken dan maar: hedenmorgen, , nog niet op haar , maar al verspreid via een persbericht: de voorspellingen voor 2007 van Marian Salzman.

related partner content for mobile comes here

Ik denk dat u zelf mans en vrouws genoeg bent om uw oordelen te vellen over met 70 producten, diensten en trends die 'in' zullen zijn komend jaar. Hieronder graag uw mening.

Maar een paar voorzetten: de hoofdtrend is dat excessieve consumptie aan zijn eind zal komen, inclusief bewustwording van milieuleed. Geloof dat dit slechts een deel van de bevolking raakt.

Skype is een aardige toepassing, maar een echte doorbraak? Zou wel mooi zijn. Het 'Wii'-succes is al geen voorspelling meer. Voor ons wel heel belangrijk de zakelijke ontwikkeling van sociale netten.

En pas op 15, maar staat er wel: 'participerend adverteren (door consumenten gemaakte reclame en muziekvideo wedstrijden). Nog wat marketing: op 30 'brand sluts' en op 53 'co-branding'.
Techniek: op 34 dan 'Internet TV', op 35 de 'burgerjournalistiek en op 36 'RSS'. Op 38 de 'Google dominantie' en Microsoft als volger.

De laatste, nummer 70 is de mooiste natuurlijk, als je de veertig gepasseerd bent, zoals (niet toevallig M.S. zelf ook).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in