Overslaan en naar de inhoud gaan

De meest uitverkochte producten van 2006

Adage maakte een lijstje van populaire cadeautjes in de VS, die echter te weinig schapruimte kregen om aan de grote vraag te kunnen voldoen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adage van populaire cadeautjes in de VS, die echter te weinig schapruimte kregen om aan de grote vraag te kunnen voldoen.

Met stip op 1:
Een die op batterijen werkt.
Home Depot deed het gereedschap in de aanbieding en prees het aan in een televisiecommercial. Maar vergat daarbij de voorraad aan te passen... Gevolg: ontzettend veel mensen grepen dit jaar mis.

Online bestellen kon men ook vergeten: Toen bleek dat een online winkel de moersleutels voor 17,99 dollar verkocht (ondanks een adviesprijs van 35), werden de sleutels massaal opgekocht om direct weer in de verkoop te worden gegooid. Twee dagen na kerst werden de sleutels op eBay aangeboden voor 57,99 dollar. Het ding is trouwens nog steeds out-of-stock op

Andere inkoop-miskleunen:

De .
Maar dat apparaat was meteen na de lancering al uitverkocht in de VS.

.
Een week voor kerst had 55 procent van de ouders de zoektocht naar deze Sesamstraat-pop al opgegeven.

.
Retailers in de VS hebben aangegeven dat ze van deze televisies tien keer zoveel verkocht zouden kun-nen hebben, als ze ze maar in voorraad hadden gehad....

.
De bezoekcijfers van de iTunes websites waren vlak voor kerst 30 maal zo hoog als die van Microsoft's .

Maar dat is Amerika. Heeft iemand hier eigenlijk nog misgegrepen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in