Li-Kung Lee
De site chinesefireworks ziet er behoorlijk sjofel uit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De site chinesefireworks ziet er behoorlijk sjofel uit. Alsof Li-Kung Lee himself het in elkaar heeft geprutst. De amateur! Niets blijkt minder waar, het gaat hier om de vuurwerkcampagne van 2006. Het initiatief is van Consument en Veiligheid en richt zich vooral op jongeren middels hip viraal geweld en kun je op het eveneens hippe Hyves tegenkomen. Geen rondvliegende ledematen en stompjes dit jaar, de campagne anno 2006 is juist grappig bedoeld. En wenst ons ook nog eens een fijn nieuwjaar. Het jaar van het varken wel te verstaan. Waar is dat rund toch gebleven?
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid