Overslaan en naar de inhoud gaan

Search trends 2007: marktverbreding en verdieping

DM News ziet bij de aanhoudende groei van de search-markt een paar trends voor 2007:
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij stellen dat search marketeers de concurrentie van grote media/reclamebureaus gaan merken. De stap om search inhouse te nemen is door grote bureaus als gezet, en die trend wordt duidelijk sterker. Tegelijkertijd wordt de catch met doelgroepen lastiger, door toenemende online fragmentatie. Dat vereist betere targeting en kennis van de kanalen, wat de taak van de search-pro verder verdiept.

related partner content for mobile comes here

De roep om een industrie-standaard m.b.t. klikfraude wordt groter; gevoeligheid voor fraude binnen grote advertentienetwerken zien publisher's als zorgenkindje. Meerdere opties tussen netwerken geven meer controle op keywordprijzen. Social search, mobile search en video-search zijn de nieuwe specialismes waarop de search marketeer zich richt, een belangrijke ontwikkeling op de markt voor 2007. Meer lees je

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in